سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتو بصیرت

 

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامه برکاته نقل می فرماید:‌ امام امت (ره) به من فرمودند: ".. آن طوری که من فهمیدم از اول انقلاب تا حالا مثل اینکه یک دست غیبی ما را درهمه کارها هدایت می کند."

 

آیت الله حاج سید مهدی روحانی می فرمود: امام کارهایی می کند که در وهله اول به عقل ما عقلا جور در نمی آید ولی بعدا معلوم می شود که حق با ایشان بوده است.

امام

 


داغ کن - کلوب دات کام
[ سه شنبه 91/3/9 ] [ 1:33 عصر ] [ پرتو ] [ نظر ]

امام خامنه ای(مدظله العالی): 

یک نمونه از عقلانیت امام و تکیه او بر خرد و هوشمندی، عبارت است از سرسختی و عدم انعطاف او در مقابل دشمن مهاجم... 

هر یک قدم عقب نشینی ملت مبارز در مقابل دشمنان، به معنای یک قدم جلو امدن دشمن و مسلط شدن اوست.

خط امام، ارتحال امام

 


داغ کن - کلوب دات کام
[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 6:49 صبح ] [ پرتو ] [ نظر ]

با توجه به فرا رسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه)،

هر روز با پستی جدید در خدمتتون هستم.

امیدوارم "پرتو بصیرت" از پیگیری و نظرات دوستان بهره مند گردد تبسمگل تقدیم شما

راهش را ادامه دهیم....

خط امام


داغ کن - کلوب دات کام
[ یکشنبه 91/3/7 ] [ 1:54 عصر ] [ پرتو ] [ نظر ]

در مدح حضرت جواد الائمه (علیه السلام)

امام محمدتقی، امام جواد، ولادت، جواد الائمه، میلاد، مدح امام

اول نامه به رسم همه، حمداً لک یا رب تعالی و تبارک و تقدس، که تویی صاحب هر نعمت و شوکت، وَ تویی فوق جلالت که همین بس به ثنایت که خدایی، وَ درود تو بر آنان که برای تو عزیزند: محمد، علی و فاطمه و آل مطهر که امامند و همانند که نورند و سلامند، همگی مکرمت و فیض وجودند، شهید و شهودند که شایسته‌ترینند و گل سرسبد عصمت و دینند، پناه همه ی اهل زمین‌اند، چراغند و ضیاءند و ولاءند و امینند، سرشان آب حیات است و نشستن به در خانه‌شان راه نجات است و سخن گفتن از آن‌ها حسنات است، سلام و صلوات است که شایسته‌ ی آن‌هاست.

این نه مدح است که یک قطره ز دریاست و هر واژه تولاست، دلم در گرو مهر امامی است که عشقش همه دنیاست، جواد است و جگرگوشه ی زهراست، نهمین رهبر دل هاست، در آیینه ی توحید دلاراست، چه نوری است خدا را، علم در محضر او پاکی و ایمان و عمل، جوهر او، عصمت و دین، مادر او، جود و سخا و کرم و لطف و صفا، کوثر او، جان رضا، نور خدا، واسطه ی فیض و عطا، پاک و مبارک پسری که حق داد رضا را.

نام و خلقش نبوی، سیره‌ی او مصطفوی، نسل و تبارش علوی، رایحه ی باغ ولایت، نفس صبح هدایت، آفتابی که درخشیده به دامان پدر، سلسله ی شمش و قمر، وارث علم ازلی، بضعه ی زهرا و علی، من چه گویم که مقامش به تصوّر نرسد، عقل فروماند و مبهوت شود، مو به مو، نکته به نکته، غزل معرفتش ورد زبان هاست، حذر و امن و امان هاست، آب و آئینه عطایش، همه جان ها به فدایش، سینه‌ها صحن و سرایش، مرغ جان بال گشاید به هوایش، غم مظلومی او سوز دل اهل ولایش، مصحف اشک رثایش که در آن حجره دربسته، لبش تشنه و آه از نفس افتاد که از ناله ی او سوخت دل فاطمه در باغ جنان، بی وفا دختر مأمون که ستم را به نهایت برساند و گل معصوم خدا، خسته و مسموم، غریبانه فدا شد، ناله ز دل سوختم، آبم بده آبم بده. . .

بیش از این اشک مجالم نده تا بنویسم که تنش را به لب بام نهادند و مرغان هوا بال بگسترده بر آن پیکر مظلوم و ملائک به مصیبت بنشستند و به غمنامه نوشتند روضه ی آن نور خدا را.
(جعفر رسول زاده)

پیشاپیش میلاد امام محمد تقی(علیه السلام) رو تبریک میگم

یا جواد الائمه

 

 

 


داغ کن - کلوب دات کام
[ شنبه 91/3/6 ] [ 12:53 عصر ] [ پرتو ] [ نظر ]
<      1   2      
درباره وبلاگ

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر
لینک دوستان
امکانات وب
با کلیک بر روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید